dimarts, 23 de desembre del 2014

Memòries d’un funcionari. 100. Comiat

Tanco aquí aquest blog. En realitat la idea original de fer aquest blog, va partir de la necessitat que jo tenia ( jo, no el lector, com quasi sempre que un escriu) d’explicar la meva variada història com a funcionari. La resta, peternari, pel·lícules, reflexions, són un complement.
 
Han estat tres anys molts interessants.  Un arriba a dir moltes coses en 700 entrades. Però també un es buida una mica. No crec que pogués aguantar el ritme, dient coses mínimament interessants.
 
He entès i admirat als que fan una columna diària als mitjans de comunicació. Deu ser un esforç titànic. Clar que potser no necessitem tants columnistes (incorregible fins al final...aquest Ignasi).
 
Si eventualment vull dir alguna cosa, ho faré a través del facebook. Si algú vol, i encara no ho és,  ens hi podem fer amics.
 
En qualsevol cas deixo aquí el meu c.e. icasalsci@gmail.com
 
 
Gràcies a tots els que m’heu seguit.

 

 

3 comentaris:

  1. Molt bé papa, molt bona feina!!!! Gràcies a tu!!!!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Ignasi per haver tramés la teva dilatada experiència amb 700 entrades. Trobarè a faltar la lectura diària del teu blog.
    Que la nova etapa que encetes ara, sigui plena de Salut i encerts.
    Mai abandonis l'esperit crític.
    Et seguirè a Facebook.
    Bones festes.
    Pere.

    ResponElimina
  3. Que la nova etapa sigui llarga, feliç i profitosa

    ResponElimina