dimecres, 18 de setembre del 2013

Esmenes al Peternari número 7

El peternari número 7 deia:

 Has de tenir la taula sempre plena de papers. Si tens la taula endreçada semblarà que no tinguis feina.
 

Aquesta expressió recull una manera de fer que jo he viscut molts anys i que per això critico. Però les coses també poden millorar.

I efectivament, els meus companys de feina actuals  deixen, al final de la jornada, la taula absolutament buida, sense cap paper a la vista.

Són joves, metòdics, endreçats, eficients (alguns treballen amb dues pantalles a l’hora per anar més ràpid). Entre els 6 o7 que som, parlem anglès, francès italià i holandès (i jo afegeixo les dites en llatí, “velis nolis”). Per suposat saben més economia que jo i més informàtica que jo.

No deixa de ser una visió  estimulant (tot i que parcial) del futur de l’Administració... 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada