dissabte, 18 d’octubre del 2014

Memòries d’un funcionari. 87. Economia. Innovació Social 1.

El canvi a Innovació Social

 

Els temes d’ajuts d’Estat i de FEDER eren interessants, però amb el tripartit el departament va crear una DG de promoció econòmica i dintre d’ella vaig veure que volien fer coses d’Innovació Social.
 
No m’ho vaig pensar, vaig contactar i, de nou, va ser possible un canvi. Una nova feina, la última ja? Ves a saber.
 
Amb aquest canvi vaig inaugurar una moda que ja no m’ha abandonat: els meus caps, director general i subdirector general tenien entre 35 i 40 anys. I el conjunt de la gent molt jove.
 
Aquesta és una sensació curiosa.  Ja estava acostumat a que em manessin dones, en serveis socials sempre ha estat així. Però aquesta sensació de que ets el més vell del grup, que de cop i volta veus que  tothom al teu voltant té 30 anys, va ser nova. Nova, però agradable, per mi al menys, no sé si per a ells.
 
Els joves aporten espontaneïtat i frescor i en general, al menys els que jo he tractat,  estan molt ben preparats. Màxim faria un comentari negatiu sobre aquests joves. Alguns saben molt del seu tema, però els falta “context” social, no estan al dia en els temes del carrer, no llegeixen els diaris. Per altra banda, i això ja no és culpa seva, els falta context històric.
 
Són dos els temes principals als que em vaig dedicar durant aquest període: Responsabilitat social i Emprenedoria Social, de la ma de dos joves i esforçats gestors: Marcel Prunera i Xavi Pont.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada