Em meravella la gent que “sap de tot” i opina de tot amb una
gran seguretat. Amb una gran seguretat moltes vegades s’equivoquen, però això els és igual. Ells
continuen amb la seva seguretat.
Però no és d’això del que volia parlar, si no d’iniciar una
nova col·lecció de petites idees lligades a
la millora del sector públic. Coses que veig pel carrer, o que em passen
i que no sé a qui comentar.
Normalment si et queixes d’alguna cosa et prenen per un
pesat. Hauria de ser tot el contrari. Al que es queixa en un restaurant de que
alguna cosa no està bé, li haurien de regalar el dinar. Els està regalant una
oportunitat de millora. No diuen els japonesos que el que troba un problema
troba un tresor?
Així ho entenia un amic meu, consultor d’empreses ell, que
un dia parlant d’aquest tema deia: “Queixar-me jo? Que em paguin per queixar-me
!!”
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada