dimecres, 1 d’octubre del 2014

Opinió breu. Iphone 6


Vaig a treballar el divendres passat a les 7,30  i, molt a prop del despatx, veig una llarguíssima cua.  Aquest dia es posa a la venda el nou telèfon Iphone 6. Des de quina hora fan cua? Tanta presa tenen? Estan bojos?

Explicaré una anècdota  telefònica personal . Aquest estiu em va caure el telèfon al mar. Vaig a la botiga a comprar-me’n un de nou i el dependent em diu: “Quan et vols gastar”? Darrera d’aquesta pregunta hi ha la seva vida quotidiana de venedor. Molta gent es gasta en el telèfon “tot el que pot i més”, per tenir-ne el millor. Es dona per suposat.

Li regir-ho l’argument. Quan val un com el que tenia? Quina oferta em pots fer? Es queda sorprès, però, com a bon venedor, reacciona i m’ofereix un telèfon quasi igual al que tenia per 50  euros. Suficient.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada