dimecres, 5 de novembre del 2014

Queixes mínimes. Les motos al gimnàs del Putxet

Al gimnàs del Putxet hi ha un aparcament de motos. Però és insuficient. La gent llavors, com és habitual, ho fa  sobre de l'acera. Però, ai las! A sobre de l'acera hi ha una placa que ho prohibeix.

Les motos  no molesten a ningú en aquell espai. El gimnàs és municipal, tot i que el gestiona una empresa.  Vaig a recepció i ho explico. És a dir, els demano que es posin en contacte amb l’Ajuntament i gestionin  la retirada de la placa.  Em diuen que això ells no ho  poden fer. No estic d'acord. Ells ho haurien de moure això.

Ho faig jo pel meu compte, escric una carta a la guàrdia urbana i em diuen que això no els correspon. Abandono. Jo m'he donat de baixa del gimnàs (no per això naturalment...)

Però, un bon dia, un guàrdia urbà, tot i que les motos porten anys aparcant allà, començarà a posar multes...i ningú no es podrà queixar perquè el senyal hi és. Hi ha una certa indefensió jurídica, de facto,  no?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada