dimarts, 29 d’abril del 2014

Cinema. Escenes mínimes. Rio 2


Rio 2. Director Carlos Saldhana.  Dibuixos animats. 2014.

Durant  la Setmana Santa anem al cinema a Olot amb nens de 6 a 8 anys. M’ofereixo a anar la sala dels nens perquè els pares puguin veure una pel·lícula d’adults.

Des de que els meus fills eren petits que no em tocava veure una pel·lícula d’aquestes. També fa molt anys que no em toca anar a un aquadiver, fa molts anys que no vaig al Tibidabo,  fins ara he evitat anar a Port Aventura... I pel que sembla ara començo una altra edat...la tercera, i potser tornaré a anar a aquests llocs.

Suposo que no cal que expliqui la pel·lícula. En realitat l’escena mínima té lloc ja al carrer. La pel·lícula l’han projectat en castellà, cosa que em sorprèn una mica.  Li comento a en Mateu, que té 8 anys si li ha costat seguir-la. I em contesta “ Ah ¡ era en castellà? Ni me’n he adonat”.

Té 8 anys. Que vingui el Sr. Wert i tota la caverna i que escoltin això. El problema no el tenim nosaltres, el tenen ells...i quatre  pares que es pensen que els seus fills són tontos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada