dimarts, 16 d’abril del 2013

Opinió breu: Carta d’un nen de 10 anys al Sr. Mango ( Isak Andic)

Sr Mango, diu el meu pare que no està bé que tot es fabriqui a la Xina i a la India i que després ho hàgim de portar cap aquí, que es gasta molta benzina i surt molt car. A més si ho fan tot allà, no hi ha feina per la gent d’aquí com el meu pare, que està a l’atur.

Diu el meu pare que si mira bé lo que costa fer les bruses i els jerseis, més portar-les cap aquí cap allà, més repartir-les per totes les botigues, més tots els anuncis que fan, més el que guanya vostè ...total fer-ho aquí no costaria tant. I si no, podem pagar un euro més per cada brusa que no ho notarem.

També diu el meu pare que si realment estima el país que l’ha fet ric, i si no vol que gastem tants diners en els aturats com ell, i no vol gent demanant pel carrer i tot això, que posi aquí una fàbrica si us plau, i doni feina a molta gent d’aquí i tots estarem molt contents.
(Dedicat al meu net Luca que acaba de néixer)

1 comentari:

  1. Me gusta que recuperes al niño....que por cierto tiene un año más...
    Ojalá Luca pueda ver cumplidos algunos de nuestros sueños.
    Enhorabuena

    ResponElimina