dijous, 21 de novembre del 2013

Històries mínimes. Comprant entrades

Parlava ahir de "Terra de ningú".

Com que ja anàvem advertits que l'obra era difícil vaig buscar el text en llibreries. No el vaig trobar.
Vaig anar a comprar les entrades al TNC. Les entrades les venen al Hall principal, però l’obra la fan a la sala petita. Vaig preguntar si tenien el llibret i em van dir que sí, i la noia molt amablement em va acompanyar al pis de sota on en els moments de la representació el tenen a la venda.

No li vaig dir res a la noia, però ho dic ara (sempre amb la visió hipercrítica sobre el sector públic, perquè al teatre nacional li donarem entre tots 7 milions d’euros l’any 2014): per què no tenen el llibre allà on venen les entrades, per què fins i tot no el tenen a la vista per incitar a la gent a comprar-lo? I fins i tot oferir-lo? I no és només un problema econòmic. És un problema de treure el màxim benefici “cultural” per a les persones que hi van.
Puc assegurar que els cinc amics que hi hem anat,  ens l’hem passat abans d’anar-hi, per llegir-lo  i ens ha anat molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada