La base de dades de residències
Aquest concepte “’agradar” arriba
a petits elements no quantificables com la personalitat del cap, el tracte,
l’ambient etc. elements difícilment quantificables en una normativa. En segon
lloc la “fitxa” havia d’arribar a petits detalls que en un cas o altre poden ser importants: si hi ha
una església a prop, si la cuina és pròpia o de càtering, l’horari de visites,
la possibilitat de quedar-se a menjar i molts altres petits detalls més, que en
un cas concret poden ser importants per a una família.
El servei no era i no és “on
line”. Posteriorment a nosaltres han aparegut altres propostes informàtiques.
ESSER sempre ha considerat necessari el tracte personal amb el client. En
alguns casos hem trobat executius que fan trucar a la secretaria per encarregar
un servei o informació...No és prou important la seva mare per dedicar-li uns
minuts del seu valuós temps?
Amb aquest producte a punt, varem
poder obrir el despatx de Balmes 205, on encara és ESSER. És important en
aquest tipus de servei no canviar d’ubicació, ja que pot venir una persona
derivada per una altra que només recorda aproximadament el lloc. I és important
que ho trobi.
Val a dir que, històricament,
aquest producte ha perdut força, per que la seva raó de ser es basava en la
desinformació de l’usuari. En la mesura que, afortunadament, en el sector de
les residències hi ha molta oferta nova i potent i aquesta oferta ja es fa la
seva pròpia publicitat, la desinformació de la població ha disminuït, tot i que
no ha desaparegut.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada