dimecres, 22 de gener del 2014

Opinió breu. Donuts. La quadratura del cercle.

Tot lliga. Darrerament he sentit un mon de coses sobre els donuts.
Que era un negoci familiar i que se’l van vendre per 900 milions d’euros. Per què? Per què els fills (normalment) dels creadors de les empreses se la venen i es dediquen a viure bé ? Per què no continuen al peu del canó? Sí ja se, l’economia global i tot això, però comencen a ser masses. No seran ells els que estan perdent la “cultura de l’esforç”?
Ho compra una multinacional i troba que això de portar els donuts cada dia és massa car. Total que canvien el producte i ja no és tant bo. (Ho he comprovat, pecador de mi,  un dia d’aquests).
Avui anant a la guarderia he passat per una escola. Molts nens sortien menjant un bocata de pa amb alguna cosa, fins i tot he vist uns avis que primer feien menjar una poma (que portaven pelada de casa) al seu net. Cap donut.
On queda allò de l’anunci i el nen que s’havia descuidat “els donuts”?
Una barreja de més austeritat i més consciència alimentària han fet disminuir el consum de donuts. I si a sobre el producte és més dolent... ja tenim la quadratura del cercle.
Cal reinventar-se.  Precisament el sector del pa ho ha fet i amb molt èxit¡

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada